Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Nisan 2012 Pazartesi

biricik oğluşum Paşa ... :)))

bu benim biricik oğlum ..Adı PAŞA:) paşalar gibi bakıyor ona annesi...ailecek hayvaları çok seviyoruz..alaska kurt cinsi.Oscar adında köpeğimiz...var..paşa ailemize katılalı yaklasık birbuçuk sene oldu.paşadan önce başka bir muhabbet kuşu almıştık malesef 3 gün içinde öldü :(
                    
 sonra eşim kızların ağlamasına dayanamadı,ve bu zıpırı getirdi evimize.:)))..geldiği gün anlamıştım çok zıpır bi hayvan olcağını:))) ya ben ona hayvan bile diyemiyorum..küçücük bir beyni olmasına  rağmen herşeyi anlıyor..bize geldiğinde 3 aylıktı paşa..netten araştırdım bakımlarıyla ilgili bilgiler aldım...1 yaşından sonra konuşur dediler..ama bizim oğlan 4 aylıkken konusmaya başladı..şimdi okadar konuşuyor ki susturabilene aşk olsun :))
en çokta kafesinden çıkmak istediği zaman gevezeliği tutuyor..bana aşık bir kuş bende ona :)) çocuklarınız evde hayvan beslemek istiyorsa muhabbet kuşu iyi bir seçim olacaktır..tabiki havyan alırken ona bakım sevgi ve zaman ayırmak gerektiğini unutmamak kaydı ile :) bu ara paşa ile ilgili videolar çekiyorum..bizim zıpır kamerayı görünce susuyor nedense :D..ama nasıl olduysa bi kac video çekebildim..yakında bloğa eklicem ve çok şaşıracaksınız...çünküü gerçekten çokkk geveze :)))))şimdilik iğne iplikten bu kadar....

                                    sevgiler

1 yorum:

anne eli gibi dedi ki...

hey maşallah paşaya ne kadar tatlı bende hayvanları seviyorum ama ölünce üzülüyorum en son 10 yıl önce bir kuşum vardı ölünce bir daha alamadım,paşa ömrü uzun olsun..