Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

10 Haziran 2012 Pazar

madagascar 3D..:)

Bloğumu özlemişim yaa:) herkese kucak dolusu sevgiler...baya zamandır yoktum ...hayatım bu ara o kadar yoğun ki..bloğuma bile zaman ayıramadım..okul törenleri..okul balosu yaz temizliği derken iyice koptum netten..ama artık geri döndümm... :) bugün güzel havayı fırsat bilip attık kendimizi avmlere.:) alışverişe diye çıktık aslında ama babacık  kızlarıma süpriz yaptı.ve sinemaya gittik..:)
 Anadolu yakası tarafında en güzel alışveriş mekanı sanırım  viaport :) yazın daha da bir güzel oluyor gez gez zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz:) biz madagascarın tüm serisini izledik bu sefer 3D olarak izledik gerçekten çok neşeli ve eğlenceliydi..ilginç olan filmi çoçuklardan çok yetişkinlerin izlemesi idi


                                                
 mısırsız bir filmde olmaz dı tabii...:) biz filmi çok beğendik..hala gitmeyenler varsa izlemeniz tavsiye olunur :)
                   

 Dışarda yemek yemeği çok severim ..söz konusu kırmızı et ise asla hayır demem:) tercihimiz genelde köfteci Ramizden yanadır. Viaporttaki şubesine ilk kez gittim .ve servisten çok memnun kaldım..lezzetine diyecek söz yok zaten :
                    

                   
        yemeğin ardından küçük bir yürüyüş yaptık..viaportun sevimli hayvanlarını seyrettik...:)
                    
 her seferinde lunaparktaki uçan yükselen şeylere binecem deyip sadece fotosunu çekmeyle yetiniyorum :) hahahaha...birgün eşimden  vize çıkarsa bu heyecanı yaşamak istiyorum :))) ( asla izin vermez ....:D:D)izlemesi bile kalp atışlarımı hızlandırmaya yetiyor .:
                   

güzel bir günün ardından artık eve dönme vakti gelmiştir.. :) iğne iplikten şimdilik bu kadar sevgiler....:)

1 yorum:

FATMA ÇELİK dedi ki...

madagaskar filmini bende çok sevdim çok komikkkk