Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Mayıs 2012 Salı

bir cüzdan bulma hikayesi :)

eşim bir sabah arabayla işine giderken yolda bir cüzdan bulur..( araba ile giderken de cüzdanı nasıl gördün be adam :DD ) cüzdanı alır ve içindeki kartvizitteki numarayı  arar ..cüzdanınızı buldum gelin alın diye...Eşim cüzdanı iş yerine bırakır ve işi icabı İstanbul'un semtlerinde fing atar :))şirkete döndüğünde cüzdanın sahibi Ömer bey gelir cüzdanın bulunmasına cok sevindiğini söyler.içinde yüksek bir beğlay olmadıgını ama kredi kartlarının ve ehliyetinin oldugunu bü yüzdende bulunmasına cok sevindiğini belirtir ve teşekkür ederek ayrılır.


Bu olayın üstünden sanırım 1 ay geçer...eşim yine bir iş günü İstanbulun altını üstün getirirken iş arkadaşı telefon eder ve derki: 
Murat bey Ömer bey diye biri size görmek ister ...
eşimde şirkete yakın olduğunu beklemesini söyler ve şirkete gelir bi bakarki 1 ay önce cüzdanını bulduğu kişi elinde kocaman bi baklava tepsisi..
Eşim bi şaşırır tabii bu ne yaa falan yok ne gerek vardı ne zahmet ettiniz gibisinden :)Ömer bey de siz beni cok büyük bi beladan kurtardınız bende bi küçük hediye ile gelmek istedim lütfen kabul edin ..ben şimdi yurt dışına gidiyorum ...döndüğümde asıl hediyemi getirecem der...bizimki yine bi şaşırır tabii:D:D 
sonra akşam bu enfes baklava tepsisi ile cıka gelir eve.. bende şu üst resimde görülen salatayı yapmakla meşgüldüm zira o sıralar rejimdeydim..bi baktım elinde baklava  hemen çemkirdim tabii yaa ben diyetteyim bilmiyormusun? sen nie gittin aldın saydım da saydım :D:D arada eşim her ne kadar olayı anlatmaya çabaladıysa da benim çenem durmadı tabi  hihihih...
                  


sonra baklavanın hikayesini dinledik..kızlarım ve bende bi tebessüm oluştu..o gün zaten diyet falan kalmadı:)))).tepsi okadar büyüktü ki bu bitmez dedim..mahalleyede dağıttık bi güzel:) eşim tatlı ikram ederken komşulara herkeste şu diyalog HAYIRDIR MURAT 3.MÜ GELİYOR :)))) eşime diyorumkii tatlı güzeldi canım ama  ben asıl yurtdışından gelecek hediyeyi bekliyorum :D:D hahahah bundan sonra hep sağdan gidicem belki cüzdan bulurum deyip iğrenç bi espiriyle yazıma son veriyorum :)) iğne iplikten şimdilik bu kadar......

6 yorum:

neslim dedi ki...

anam butun mahalleye dağıtılmış ama nedense bana ulaşmadı o tatlıdan..:(( neyse barı ben kendımı yurtdışından gelecek hedıyeye ayarlıyım kız hergun sendemı kalsam nolur nolmaz..:)))

desing by gülçin dedi ki...

İçten paylaşımlar severek takibindeyim ben de beklerim:))http://fgbilge.blogspot.com/

servis dedi ki...

Tek kelimeyler mükemmel bir siteniz var, ayrıca paylaşımlar içinde teşekkür ederim. Grand Ofis

olarak kaliteli hizmet sunmaktayız.

MARİFETLİ HANIMLAR dedi ki...

Okumaya başladığımda hikaye sandım, baktım gerçek sonra :)) Bende merak ettim şimdi acaba ne gelicek yurt dışından :))) baklavalarda harika gözüküyor , afiyet olsun , ben sayfanızı facete tesadüfen keşfettim, hatta özelden sordum size , birde baktım bloğunuzda var , çok güzelmiş , tanıştığıma tekrar memnun oldum

Merve Daldaban dedi ki...

:)hahaha çok güzel

elmalı kurabiye dedi ki...

güzel hikaye..güzel bir anı..sonu tatlı bitmiş..