Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Nisan 2012 Pazartesi

çarpı işi kolaj yastık yaptım :)

yine yarım kalmış bir köşede bitmeyi bekleyen işlerden birini daha bitirmenin mutluluğu içindeyim ... :)
                         
 bu çalışmayı tasarlamadan yaptım diyebilirim..aklıma ne estiyse onu işledim..o yüzden adı çarpı işi kolaj yastık :)))
       
 resim kolajı gibi olmamış mı :) ne dersiniz? belki biraz karışık..desenleri uyumsuz ama olsun..sonuçta hepsi benim bebeklerim gibi :)))
fıstıklar bu yastık için yorumlarınızı beklıyorum..:) halkın nabızını ölçücemde ))
(A) güzel olmuş
(B) çok çok çokkk güzel olmuşş :)))
(C) karışık desenli ama yinede çok güzel olmuşş :)
(D) fevkaladeninde fevkininde fevkinde olmuş :))) ..
işin espirisi bir yana ama gerçek fikirlerinizi bekliyorum..sevgiler...


12 yorum:

Noblesse dedi ki...

desenler uyumsuz değil, muhteşem olmuş bence, d şıkkı diyorum:))))

merve dedi ki...

c diycem ama karışık olduğu için değil her türden olduğu için.ama çok çok ver very nice olmuş =))

Elift dedi ki...

Bence kesinlikle D, bebek demek neşe demek, hareket demek, karışıklık demek, telaş demek, o yüzden değişik değişik desenlerini özellikle çoook sevdim ben. Ellerine sağlık

neslim dedi ki...

fevkaladenın fenkınınde fevkınde..:D dıp not:düğme..:) mesaj anlaşılmıştır dımı..:))

ayla al dedi ki...

bu soru sınavda çıksaydıya en kolay soruolur :)cevap (d) şıkkı: eninim sorunun yanıtı doğrudur bakmama gerek yok:) çok güzel olmuş ellerine sağlık canım:)

ÖZLEMCE dedi ki...

soruyu cevaplıyorum
Bana göre E şıkkı, Kesinlikle harika olmuş :))
ellerine ve emeğine sağlık...

Unknown dedi ki...

Ben dün akşam yorum yapmıştım ama yok.Ben bu blog işini ne zaman çözeceğim acaba?Neyse...Çok çok güzel olmuş.Ellerine,gözlerine sağlık.

Noblesse dedi ki...

gidip gelip bakıyorum bu yastığa öyle güzel olmuş ki.Hafta sonu DMC'nin bebe ve kanaviçe adında bir dergisini aldım öyle güzel desenler var ki, sana haber vereyim istedim ve bir de izin almak istiyorum benzerini yapabilmek için:))))

fatma krbyz dedi ki...

beğenmenize çok sevindim :)haber verdiğiniz içinde ayrıca teşekkür ederim.mutlaka bakıcam..izin almanızda ayrı bir incelik zariflik...şimdiden kolay gelsin işlerken :)))sevgilerimle..

fatma krbyz dedi ki...

peşkircim blog konusunda isterseniz yardımcı olabilirim.:)tşkler

fatma krbyz dedi ki...

özlemcim ve aylacım teşekkür ediyorum güzel yorumlarınız için :)
neslicim: düğmem kalmamıştı napiim yaa:D:D

fatma krbyz dedi ki...

elift:bebek gerçekten karışıklık demek..:))tşkler