Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Nisan 2012 Pazar

çerçeve süsleme

Koçtaştan almıştı eşim bu çerçeveyi güzeldi ama çok sade göründü gözüme...dün viaport a gittim.nt mağasında kızımla eşim kitap beğenirken bende stantlar arasında geziniyordumkiii  gözüme bu kelebekli  stickerlar çarptı...şöyle bi bakıştıkkk bir süre hıımmm tamam dedim ben bunlardan kesiiin birşey yaparım..ama aklımda çerçeve süslemek yoktu..eve gelene kadar o kelebekler nerelere kondu bi bilsenizz..eşim çerçevenin süslenmiş halini görünce aynen şu yorumu yaptı...( kitap satan bir dükkanda da kendi hobilerine malzeme buldun ya ben sana ne diyim:)) dedi :)) velhasıl kelebekler yerini buldu..
          stickerlar kumaş dokulu çok hoşuma gitti..arkasında çift taraflı bant var canım sıkıldıkça yerlerini değiştirebiliim :)
 kızlarımın bebeklik resimleri ...:)çerçevenin ilk hali bu ne kadar sade dimi ?
                                     
 buda süslenmiş halii :)))
                    
bence güzel bir sticker çalışması oldu :))))) sizce? ...



2 yorum:

ÖZLEMCE dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık....

neslim dedi ki...

çok tatlı olmuş begendim ..:)