Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Mayıs 2012 Pazartesi

en güzel anneler günüm :)

dün bildiğiniz üzere anneler günüydü..gerçi her gün anneler günü dimi :))
bu güzel miss çiçekler kızlarımın hediyesi...
 büyümüşlerde babasıyla plan içine girip annesine süpriz yaparlarmış..:)bi sevindirik oldum ki anlatamam:D
 tam hediyeler bu kadar derken sevgili eşimin hediyesini gördüm tabi bende heyecan tavan:D çiçeğe iliştirilen kartı bile okumayı unuttum..çünküü çiçeği ikinci planda bırakan bir hediye daha aldım :))))
 iştee 2.hediyem pek bi sevdim kendisinii eşim beyaz sevdiğimi bildiği için tefonumu beyaz almışş canııımmm benimm işte benim anneler günüm böyle eşim ve cocuklarımla mutlu güzel geçti..:) ALLAH C.C.mutluluğumuza mutluluk katsın..diyorum ve AMİN diyerek kaçıyorum.. sevgiler
iğne iplikten şimdilik bu kadar..

5 yorum:

ÖZLEMCE dedi ki...

MAŞALLAH diyorum önce...İNŞ nice yıllar huzurlu sağlıklı kutlarız..
Umarım tlfdan hep güzel şeyler duyarsın :)

anne eli gibi dedi ki...

ne mutlu sana,anneler günün kutlu olsun..

fatma krbyz dedi ki...

ÖZLEMCE: teşekkürler canım...bu ara herşey güzel görüyor ve duyuyorum :))

fatma krbyz dedi ki...

ANNE ELİ GİBİ: teşekkürler..(=

Bak Bu Harika dedi ki...

ay çok güzeller. Bende beklerim www.bakbuharika.blogspot.com