Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

10 Mayıs 2012 Perşembe

pembe güllü havlum....

Yine karamsar bir hava hakim İstanbul'da sevmiyorum bu havayı bide üstüne kızlarımda hasta olunca daha bi keyifsiz oldum..pöfff.
Bu kasvetli havayı dağıtmak için,gözüm gönlüm açılsın diye aldım elime iplerimi iğnemi başladım işlemeye..
Deseni netten buldum çokta hoşuma gitti..özellikle yaprakların formu çok güzel..baktıkça bakasım geliyor..daha bitmeden talibide çıktı :))))) nasıl kıyıp verecem bilmiyorum hihihihi....iğne iplikten şimdilik bu kadar..sevgiler..(=

6 yorum:

Noblesse dedi ki...

gerçekten zarif, hoş bir işleme, çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

neslim dedi ki...

tü tü tü maşallah çok güzel oluyo havlu ellerıne sağlık..:)

CAFE MERCİMEK dedi ki...

yine çok güzel olmuş el işin, bu aralar bende bi merak saldım sen yaptıkça çok hoşuma gidiyor,şöyle her yeri kelebekli bi mutfak masası işlesem diyorum ama sonra vazgeçiyorum, eline sağlık kolay gelsin sana

tülin dedi ki...

Ne kadar düzgün bir iş çıkarıyorsunuz.Çok beğendim.

Adsız dedi ki...

eline sağlık çok güzel olmuş!

fatma krbyz dedi ki...

HERKESE TEŞEKKÜRLER BİTMİŞ HALİNİ DE YAKINDA EKLİCEM :)) UMARIM BEĞENİRSİNİZ :)