Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

18 Mart 2012 Pazar

GÖZLERİMİZDEKİ SESSİZ ÇIĞLIK

Blog sahibi olmaya başladığımdan beri elimden fotoğraf makinesi eksik olmuyor...ilgimi çeken herşeyi fotoluyorum.:) bu sefer KADINA ŞİDDETE HAYIR kampanyasına dikkat çekmek istedim.PENDORYA AVM ye gittiğimde bu afişleri gördüm... bir kadın olarak kendimi  şanslı hissettim..malesef her kadın bu kadar şanslı değil !!!!

                                 
                              TÜRKİYE'de kadınların yüzde 25' i fiziksel şiddete uğruyor!
                 Cinayet sonucu ölen kadınları yüzde 40-70 i eşi tarafından öldürülüyor!
( ne acı:'(.....)
                                    
   Acı her dilde aynıdır,asla unutulmaz.Unutmayın maruz  kaldığımız şiddet kaderimiz değil. 
                                           
                                    Şiddetin keskin acısını yaşayan kadınlarımız ;
                                    KADINA ŞİDDET HATTI 183 ü arayarak yardım alabilirsiniz..                                          
                                                                           çevremizde bu gibi durumlar olduğunda 183'ü  aramak vatandaşlık görevimiz..ama öncelikle vicdani  görevimiz  lütfen bu duruma kayıtsız kalmayalım.....

3 yorum:

CAFE MERCİMEK dedi ki...

merhabalar blogumda oluşan bir sorun için bir blog arkadaşın aynısının sendede oldugunu ama düzeldiğini söyledi,rica etsem banada yardımcı olabilirmisin, sayfamda yazdıklarım iki kere çıkıyor en alta inince, tasarımdan bakınca blog kayıtları iki kere var ama ben birini silemiyorum,yardımcı olursan inan çok sevinirim

fatma krbyz dedi ki...

selam nihal hanım.tema yüklerken bndede aynı sorun yaşandı..sorunun ne oldugunu buldum htmlden silmeye çalıştım ama sonuc başarısızlıkla sonuclandı..web tasarımı bilen biri size yardımcı olabılır..e-mail ve şifreniz olursa size yardımcı olmaya çalışırım :)

CAFE MERCİMEK dedi ki...

burdan yazmıyayım şifremi cafemercimek@hotmail.com bu adresten bana ulaşırsanız bende size mail atarım ve inanın çok sevinirim yardımcı olursanız yapamıyorum çünkü ben