Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

18 Mart 2012 Pazar

mutluluk..


 
17 mart canım eşimin doğum günüydü..2 ay içinde kutladığımız 3. doğum günü. :) 17 şubat büyük kız 13 mart kücük cadının :) 17 martta eşimin doğum günü...bizde kızları anneannesine bıraktık ve sinemaya gidelim dedik....bayadır sinemaya gidemiyorduk..gitsek bile eşimin patronları sağolsun filmin yarısında bi telefon hopp cıkmak zorunda kalıyorduk....neyseki bu sefer filmin sonunu gördük :)))
                                       
                                                               SEN KİMSİN?
kimsin sen ? sen kimsin? :)) baştan sona güldüğüm nadir filimlerden  biriydi...gülmek istiyorsanız tavsiye ederim :)
                             
filmi izlemek için pendorya afm e gittik.Seansın başlamasına 1 saat vardı..birden b12 eksikliği hissetim kendimde :) hemen ıslama köftecide aldım soluğu...                                                                                        
                                
                                
itiraf ediyorum ben etoburum :) ıslama köftenin de tadı gerçekten enfes ...yemek sonrası filmi izledik ...filmin sonunda izleyicilerin diyalogları...SEN KİMSİN? KİMSİN SEN ? ASIL SEN KİMSİN ? BEN BENİM SEN KİMSİN ? şeklinde oldu :))benim için güzel bir geceydi....gülmek bana iyi geliyor..:):)

Hiç yorum yok: