Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

1 Nisan 2012 Pazar

KAAN 1 yaşında :))

Yine doğum günü postu :) aman yarabbim bu ara ne çok doğum günü kutlamışız.:)komşum,kankim,Nesrin'in küçük oğluşu Kaan'ın doğum günü vardı bugün..bizim zıpır büyümüşte yaş günüde yaparmış... :))

Bundan bir yıl evveldi..son kontreller için nesrini hastaneye götürmüştük.ben ve eltim Özlem sonra eve döndük.Nesrinle evlerimiz cok yakındı birbirine..hadi dedik sen git dinlen biz çayı yapar seni çağırırız..deyip evimize çıktık.eltimle mutfağa geçip bişeyler hazırlıyordukkiii dışardan bi ses...Sesin sahibi iki gün sonra doğum yapacak olan nesrin korkmuş ve ağlamaklı haliyle  evim yanıyoo koşun :( noldu ne nee neresi yanıyo banyo dedi..biz hemen apar topar yanına indik..saolsun mahallemizin marketçisi hemen su ayran falan getirmişti..nesrin ve büyük oğlu için.o arada itfayiye haber verdik  ...itfayiye yangın büyümeden söndürmüştü...sonra biz Nesrini ve oğlunu bizim eve çıkarttık..olay mahalline gittik eltimle..ev o kadar kötü olmuştuki köpükten...O ara Nesrin de daha geniş bir daire arıyordu..ama doğum olduktan 2 ay sonra taşınmayı düşünüyordu..Bu olay olunca 2 saat içinde başka daire bulundu aynı gün içinde ben,eltim,ve Nesrinin  eltisi Ayla yeni daireyi bi güzel temizledik.aynı gece yeni evlerine geçtiler..sanıyorum ertesi günde Kaan dünyaya gelmişti..:)) bugün hem yeni evin hemde kaancığımın 1.senesini kutladık..

Nesrinin evi yakma çabaları hiç bir işe yaramadı.:D sokağın bir başından diğer başına taşındı..:D yani yine benden kurtlulamadı :D
                                         
  Dün gece işledim bu panoyu güzel bir anı olur diye düşündüm..Nesrin  ne derse beğenirsiniz? bundan sonra her doğum gününde yaşını belirten pano istiyoruz :D tamam dedim her sene rakamları söker yeni yaşını işlerim dedim:P hahaha :) Nesrin OF lu ise bende ÇAYKARA lıyım :)) yaniii :)))

 Bu börekler mutfakkokusu sahibesi eltim Özlem tarafından yapılmıştır :) kısır ortak yapım :)))
   
 tırtıl kurabiyelerde sevgili Ayla'nın maharetli ellerinden çıktı..Ben nemi yaptım?? en zor işi ben yaptım.  yemek kısmı bana kaldı heheheheh :)))
Az sohbet bol çoçuk sesi olan bir gece geçirdik :)) evet sıradaki doğum günü kimindi? AZRAnın doğum günüsüü var :D üfff benim doğum günümde kasımda ne cok zaman var yahu.:) neyse sayılı gün çabuk geçermiş ..:) geldik bir postun daha sonuna esen kalın :))

4 yorum:

neslim dedi ki...

yaa naptın ya ogün geldı aklıma yıne ağladım.1 sene geçtı üstünden ne korkmuştum yaa..:(( bıde not ben doğum yapcam dıye herkes korkuyo bende market sahıbı yangını söndürmeye gıttı adamda nefes darlığı kalp bende adama bışe olcak dıye korktum yaa nefes alamıyo tıkandı gömlek düğmelerını söktü gıdıyo dedım adam..:( allah kımsenın başına vermesın .. canım kankım teşekkur ettım herşey ıçın ogün bana yardım eden herkese elti görümce ve bı çok sayamadıklarım ıyıkı varsınız sevıyorum sızı..:))

bir kase lezzet dedi ki...

TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM CANIM:)
MAŞALLAH ELLERİNE SAĞLIK BANA DA BEKLERİM:)

f.krbyz dedi ki...

bloğuma hoşgeldiniz Ayşe hanım..bende memnun oldum.. sayfanızın takipçisiyim.. sevgiler :)

f.krbyz dedi ki...

neslicim sende iyiki varsın canım arkadaşım...her zaman dediğim gibi cansın sen :)